
Daňový poradce
Co bude tvou náplní práce?
-
Poskytovat poradenství klientům v oblasti daní a optimalizace daňových povinností
-
Analyzovat daňové dopady na podnikání klientů a navrhovat vhodná řešení pro snížení daňového zatížení
-
Účastnit se na projektech v oblasti akvizic/M&A, realizace daňových due diligence, transakční poradenství apod.
-
Kontrolovat daňová přiznání a další povinné dokumenty
-
Spolupracovat s právníky, účetními a dalšími odborníky při řešení komplexních daňových problémů.
-
Zajišťovat daňovou compliance a sledovat změny v legislativě, které by mohly ovlivnit naše klienty.
-
Aktivně spolupracovat, komunikovat a rozvíjet vztahy s klienty
Co ti můžeme nabídnout?
-
Možnost podílet se na zajímavých a rozmanitých projektech pro široké spektrum klientů
-
Možnost pružné pracovní doby a home office
-
Skvělou partu, neformální a přátelské pracovní prostředí
-
Odborné vzdělávání a pravidelná školení
-
Moderní kanceláře na metru Pankrác
Co od tebe očekáváme?
-
Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti daňového poradenství nebo daňového práva
-
Licence daňového poradce KDP ČR
-
Výborná orientace v aktuální daňové legislativě a schopnost aplikovat ji v praxi
-
Vysokoškolské vzdělání v oblasti práva, ekonomie, účetnictví nebo příbuzných oborů
-
Velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost prezentovat složité daňové problematiky jednoduše a srozumitelně
-
Angličtina na velmi dobré úrovni, znalost němčiny je výhodou
-
Týmová spolupráce, ale i schopnost pracovat samostatně
Profesionální a příjemné vystupování
Nástup možný ihned nebo dohodou.
Pokud tě naše nabídka zaujala, neváhej a zašli nám tvůj strukturovaný životopis na hr@facta.cz
Rádi tě přivítáme do našeho týmu!
Finanční účetní s AJ
Máš zkušenosti s kompletním zpracováním účetnictví?
Jsi zodpovědný/á a baví tě samostatná a různorodá práce?
Chceš se neustále rozvíjet a získávat nové zkušenosti?
Vyhledáváš neformální a přátelské pracovní prostředí?
Pak jsi právě ten/ta, koho hledáme!
Budeš zodpovědný/á za:
-
zpracování kompletního podvojného účetnictví včetně měsíčních, kvartálních a ročních účetních závěrek klientů z různých oborů podnikání
-
zpracování přiznání k dani z příjmu PO a FO
-
zpracování přiznání k DPH, kontrolní a souhrnné hlášení, Intrastat
-
zpracování ad-hoc zpráv pro klienty a aktivní komunikace s klientem
-
komunikaci s úřady
-
přípravu podkladů pro audit a spolupráci s daňovými poradci
-
práci v účetním systému Pohoda
Co od tebe očekáváme:
-
Praxi v účetnictví min. 3 roky
-
Zkušenost s kompletním zpracováním podvojného účetnictví včetně závěrek
-
Profesní zájem o účetnictví a legislativu
-
Znalost AJ na pokročilé úrovní slovem i písmem
-
SŠ/VŠ vzdělání
-
Analytické myšlení
-
Samostatnost a zodpovědnost
-
Pozitivní přístup
-
Znalost účetního systému Pohoda, Helios vítána
Na jaké benefity se můžeš těšit?
-
5 týdnů dovolené
-
3 Sick days
-
Flexibilní pracovní doba
-
Home office
-
Finanční bonusy
-
Příspěvek na stravování
-
Profesní školení
-
kurzy AJ s rodilým mluvčím
-
Mobil s tarifem i pro soukromé využití
-
Občerstvení na pracovišti
-
Firemní a teambuildingové aktivity