top of page
city-element1-840x500.jpg

Daňový poradce

Co bude tvou náplní práce?

  • Poskytovat poradenství klientům v oblasti daní a optimalizace daňových povinností

  • Analyzovat daňové dopady na podnikání klientů a navrhovat vhodná řešení pro snížení daňového zatížení

  • Účastnit se na projektech v oblasti akvizic/M&A, realizace daňových due diligence, transakční poradenství apod.

  • Kontrolovat daňová přiznání a další povinné dokumenty

  • Spolupracovat s právníky, účetními a dalšími odborníky při řešení komplexních daňových problémů.

  • Zajišťovat daňovou compliance a sledovat změny v legislativě, které by mohly ovlivnit naše klienty.

  • Aktivně spolupracovat, komunikovat a rozvíjet vztahy s klienty

Co ti můžeme nabídnout?

  • Možnost podílet se na zajímavých a rozmanitých projektech pro široké spektrum klientů

  • Možnost pružné pracovní doby a home office

  • Skvělou partu, neformální a přátelské pracovní prostředí

  • Odborné vzdělávání a pravidelná školení

  • Moderní kanceláře na metru Pankrác

Co od tebe očekáváme?

  • Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti daňového poradenství nebo daňového práva

  • Licence daňového poradce KDP ČR

  • Výborná orientace v aktuální daňové legislativě a schopnost aplikovat ji v praxi

  • Vysokoškolské vzdělání v oblasti práva, ekonomie, účetnictví nebo příbuzných oborů

  • Velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost prezentovat složité daňové problematiky jednoduše a srozumitelně

  • Angličtina na velmi dobré úrovni, znalost němčiny je výhodou

  • Týmová spolupráce, ale i schopnost pracovat samostatně

          Profesionální a příjemné vystupování

Nástup možný ihned nebo dohodou.

Pokud tě naše nabídka zaujala, neváhej a zašli nám tvůj strukturovaný životopis na hr@facta.cz  

Rádi tě přivítáme do našeho týmu!

Finanční účetní s AJ

Máš zkušenosti s kompletním zpracováním účetnictví?  

Jsi zodpovědný/á a baví tě samostatná a různorodá práce? 

Chceš se neustále rozvíjet a získávat nové zkušenosti? 

Vyhledáváš neformální a přátelské pracovní prostředí?

Pak jsi právě ten/ta, koho hledáme!

Budeš zodpovědný/á za:

​​

  • zpracování kompletního podvojného účetnictví včetně měsíčních, kvartálních a ročních účetních závěrek klientů z různých oborů podnikání

  • zpracování přiznání k dani z příjmu PO a FO

  • zpracování přiznání k DPH, kontrolní a souhrnné hlášení, Intrastat

  • zpracování ad-hoc zpráv pro klienty a aktivní komunikace s klientem

  • komunikaci s úřady

  • přípravu podkladů pro audit a spolupráci s daňovými poradci 

  • práci v účetním systému Pohoda

Co od tebe očekáváme:

​​

  • Praxi v účetnictví min. 3 roky

  • Zkušenost s kompletním zpracováním podvojného účetnictví včetně závěrek

  • Profesní zájem o účetnictví a legislativu

  • Znalost AJ na pokročilé úrovní slovem i písmem

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Analytické myšlení

  • Samostatnost a zodpovědnost

  • Pozitivní přístup

  • Znalost účetního systému Pohoda, Helios vítána

Na jaké benefity se můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené

  • 3 Sick days

  • Flexibilní pracovní doba

  • Home office

  • Finanční bonusy

  • Příspěvek na stravování

  • Profesní školení

  • kurzy AJ s rodilým mluvčím

  • Mobil s tarifem i pro soukromé využití

  • Občerstvení na pracovišti

  • Firemní a teambuildingové aktivity

Pokud tě nabídka zaujala, neváhej a zašli nám tvůj strukturovaný životopis na hr@facta.cz.
Rádi tě uvítáme v našem týmu!

© ECOVIS FACTA a.s. 2022

Na Strži 2102/61a, 140 00 Praha 4

facta@ecovis.cz

tel.: 00420 / 703 171 001

KDP_transparent.png
CFE_logo_transparent.png
image.png
city element budova_edited_edited.jpg
bottom of page